Οι εξάστεροι στη Media day!
Μιλώντας στο πλαίσιο της «Μedia Day» των «πράσινων» ο 48χρονος τεχνικός τόνισε ότι θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να «δέσει» η ομάδα, αλλά με την απαιτούμενη προσοχή αυτό θα επιτευχθεί.
«Για να βρεθούν και να ομογενοποιηθούν οι νέοι παίκτες χρειάζονται 2-3 μήνες από την έναρξη της προετοιμασίας. Δουλεύουμε σε αυτό για να αποκτήσει ομοιογένεια η ομάδα. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που βρισκόμαστε όλοι μαζί, καθώς ενσωματώθηκε και ο Ούκιτς. Στον πρωταθλητισμό όμως πρέπει να λύνεις τέτοια προβλήματα», είπε ο «Άρτζι» και πρόσθεσε:
«Προσωπικά εγώ μπορώ να κοντρολάρω το άγχος που δημιουργεί η φανέλα του Παναθηναϊκού και η επιτυχημένη του πορεία, γιατί είμαι κάποιας ηλικίας και έχω εμπειρίες. Το ζήτημα είναι να μην περάσει αυτό στους παίκτες από τον κόσμο. Γι’ αυτό στην αρχή χρειάζεται προσοχή, μέχρι να ρολάρει η ομάδα».
Ενθουσιασμένος από τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό και το κλίμα που συνάντησε σε στην ομάδα δήλωσε ο Άντι Πάνκο, ο οποίος δεν παρέλειψε να εκφράσει τη σιγουριά του πως οι αποχωρήσεις Ομπράντοβιτς και παικτών δεν θα εμποδίσουν το «τριφύλλι» να παρουσιαστεί ανταγωνιστικό.
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι σε ένα τόσο σημαντικό σύλλογο, που μοιάζει με μια μεγάλη οικογένεια. Και από την πρώτη στιγμή έχω νιώσει πραγματικό μέλος της», τόνισε αρχικά στο πλαίσιο της «πράσινης» media day για την Turkish Airlines Euroleague ο 35χρονος Αμερικανός φόργουορντ, για να συμπληρώσει σχετικά με την ηλικία του:«Δεν παίζει ρόλο αυτό, αλλά το πώς συντηρείσαι ως επαγγελματίας».
Για το αν ο νέος Παναθηναϊκός θα μπορέσει να ξαναπάρει τα πρωτεία από τον Ολυμπιακό, κατέληξε: «Όντως θα είναι δύσκολο να αναπληρωθεί το κενό του Ομπράντοβιτς και των παικτών που αποχώρησαν, αλλά εμείς μπορούμε να υποσχεθούμε στον κόσμο ότι η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική. Ο Ολυμπιακός είναι πρωταθλητής Ελλάδας και Ευρώπης και είναι λογικό να θέλουν να τον νικήσουν. Αυτό λοιπόν είναι ένα επιπλέον κίνητρο για μας να τους προσπεράσουμε».
Πολλά πρωταθλήματα με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θέλει να κατακτήσει ο Ντέργουιν Κίτσεν, όπως τόνισε ο ίδιος στο πλαίσιο της media day των «πρασίνων».
Αναλυτικά ο Αμερικανός παίκτης του Εξάστερου υπογράμμισε με δηλώσεις του για τη νέα σεζόν: «Όλοι τα πάμε καλά μεταξύ μας. Δεν έχουμε μιλήσει πολύ με τον προπονητή ακόμη και δεν έχω καταλάβει πλήρως το ρόλο μου στην ομάδα. Ό,τι κι αν μου ζητήσει, πάντως, θα το κάνω. Θέλει να δημιουργώ και να παίζω άμυνα. Αυτό ξέρω μέχρι τώρα. Ο στόχος της ομάδας είναι να κερδίζει τίτλους.
Δεν έχω προσωπικούς στόχους, αλλά οι ομαδικοί είναι αυτοί που μετράνε. Θέλουμε να κατακτήσουμε πρωταθλήματα. Είναι μόλις η δεύτερη χρονιά μου στην Ευρώπη. Είδα τον Παναθηναϊκό πέρυσι με τη Μακάμπι, γιατί αγωνιζόμουν στο Ισραήλ. Ήταν η μόνη εντύπωση που είχα μέχρι σήμερα για τον Παναθηναϊκό. Μέχρι πέρυσι δεν ήξερα τίποτα για την Ευρωλίγκα. Έχω ακούσει για την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού και ανυπομονώ να τη ζήσω».
Τη σιγουριά του ότι ο Παναθηναϊκός θα σταθεί στο ύψος των… αστεριών που κουβαλά στη φανέλα του εξέφρασε ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης, τονίζοντας ότι δεν σκέφτεται την επιστροφή του στο ΣΕΦ, αλλά μόνο πώς θα βοηθήσει τον «εξάστερο».
«Είμαι χαρούμενος που είμαι στον Παναθηναϊκό. Σίγουρα είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα. Πιστεύω ότι και φέτος θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Μας περιμένει μία δύσκολη σεζόν, όμως με πολλή δουλειά θα τα καταφέρουμε», τόνισε αρχικά ο «Σόφο» στη media day του Παναθηναϊκού για την Turkish Airlines Euroleague, συμπληρώνοντας για τα φιλικά που έδωσαν ως τώρα οι «πράσινοι»: «Σημασία έχει τι κάνει η ομάδα. Δουλεύουμε πολύ όλο αυτό το διάστημα και σημασία έχει όσα δουλεύουμε, να τα βγάλουμε στο γήπεδο όταν έρθει η ώρα».
Ανυπόμονος για το νέο πρόσωπο που θα παρουσιάσει ο Παναθηναϊκός, εμφανίστηκε ο αρχηγός του «τριφυλλιού», Δημήτρης Διαμαντίδης, στην σημερινή media day της ομάδας. Ο έμπειρος γκαρντ μίλησε στην κάμερα του για την νέα προσπάθεια της ομάδας τους, για τις δυσκολίες της σεζόν που ξεκινάει και για τα πρώτα δείγματα γραφής του «τριφυλλιού». Παράλληλα ο Δημήτρης Διαμαντίδης έστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο του «τριφυλλιού», τονίζοντας πόσο πολύ τον έχει ανάγκη η ομάδα, ενώ έδωσε και την δική του υπόσχεση στους φίλους του Παναθηναϊκού.
«Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε όλοι ότι είμαστε μια νέα ομάδα. Εδώ και περίπου έναν μήνα έχουμε ξεκινήσει την προετοιμασίας μας και προσπαθούμε να μάθουμε ο ένας τον άλλον και να γίνουμε ομάδα. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Πλέον, έχουμε μαζί μας και τον Ούκιτς, δεν ξέρω αν έχει συμπληρωθεί το ρόστερ αλλά είμαστε σε μια διαδικασία να μάθουμε ο ένας τον άλλον για να μπορέσουμε να γίνουμε μία καλή και ανταγωνιστική ομάδα» είπε ο αρχηγός του «εξάστερου» και τόνισε πως είναι νωρίς ακόμα και για.. συμπεράσματα. «Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πούμε οτιδήποτε. Θέλουμε χρόνο, θέλουμε δουλειά και είμαστε αποφασισμένοι να δουλέψουμε στο γήπεδο γιατί δεν υπάρχει άλλο τρόπος. Σιγά-σιγά, βήμα-βήμα. Να μπορέσουμε μέσα από τα φιλικά να βελτιωνόμαστε. Θα κάνουμε λάθη αλλά χρειάζεται υπομονή από όλους. Και από εμάς και από τον κόσμο».
Ένα από τα σημαντικότερα και.. ξεκάθαρα στοιχεία του φετινού Παναθηναϊκού είναι το κλίμα που υπάρχει στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ. Αν και από την παλιά φουρνιά έχουν μείνει μόλις δύο παίκτες (ο Κώστας Τσαρτσαρής και ο Δημήτρης Διαμαντίδης) όλοι μοιάζουν σαν να είναι χρόνια στο «τριφύλλι».
«Όλα τα χρόνια ο Παναθηναϊκός είχε πολύ καλό κλίμα στην ομάδα. Σίγουρα αποτελεί πλεονέκτημα αυτό για μια νέα ομάδα. Όταν θες να έχεις μια καλή ομάδα και να διεκδικείς τρόπαια το να είναι καλά οι παίκτες μεταξύ τους και να έχουν ένα οικογενειακό κλίμα είναι το σημαντικότερο» λέει ο αρχηγός και προσθέτει «Νομίζω ότι είναι χαρακτηριστικό των μεγάλων ομάδων. Από τα πρώτα δείγματα γραφής νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Κάθε μέρα που θα περνάει όμως θα είμαστε και καλύτεροι».
«Προσπάθεια στο 100%, θέληση και πάθος»
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης αποτελεί εγγύηση για τον κόσμο του Παναθηναϊκού και ο ίδιος δίνει την δική του… τριπλή υπόσχεση. «Ο κόσμος πρέπει να περιμένει από την ομάδα ότι περίμενε και όλα τα προηγούμενα χρόνια. Δηλαδή, προσπάθεια 100%, θέληση, πάθος και από εκεί και πέρα ένα μήνυμα για τον κόσμο ότι θα τον χρειαστούμε δίπλα μας. Θα τον χρειαστούμε, δίπλα μας και στις καλές και στις κακές στιγμές. Κυρίως στις κακές στιγμές» λέει με έμφαση και συνεχίζει: «Αυτή η ομάδα είναι καινούρια, αυτό που γίνεται είναι διαφορετικό και τον κόσμο τον χρειαζόμαστε κοντά μας και δίπλα μας. Και στα δύσκολα. Και το τονίζω. Όλα τα χρόνια έχει αποδείξει ότι είναι δίπλα μας. Και ελπίζουμε πως θα συνεχίσει να είναι». Μάλιστα ο Διαμανατίδης απάντησε και στον χαρακτηρισμό του προέδρου του Παναθηναϊκού, Δημήτρη Γιαννακόπουλου, που του απέδωσε τον τίτλο του πάτερ-φαμίλια. «Δεν νομίζω ότι είμαι πάτερ φαμίλιας» είπε και έδωσε αλλού τον τίτλο «Ίσως να είναι ο Τσαρτσαρής που είναι περισσότερα χρόνια. Όλοι όσοι είμαστε εδώ θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο και να βοηθήσουμε από την μεριά μας. Και για μας είναι καινούριο, θα είναι δύσκολο και θα κάνουμε όλοι μαζί μια καλή προσπάθεια».
Στην κορυφή της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης θέλει να ανέβει και πάλι ο Κώστας Τσαρτσαρής ο οποίος στη media day του Παναθηναϊκού τόνισε πως η αυτοκρατορία της ομάδας του δεν έχει τελειώσει.
Αρχικά ο έμπειρος φόργουορντ των «πρασίνων» τόνισε για τον νέο Παναθηναϊκό: «Είναι σίγουρα ομάδα αλλαγή εποχής. Όπως και να το κάνουμε με τον Ομπράντοβιτς ζήσαμε πάρα πολλά. Η ομάδα κέρδισε τόσα και τόσα κι εμείς προσωπικά. Από εκεί και πέρα, όμως, ήρθε το τέλος εποχής, ήρθε ο κ.Πεδουλάκης που γνωρίζω πολύ καλά από τα χρόνια μου στο Περιστέρι. Η φιλοσοφία του δεν αλλάζει και πολύ εν συγκρίσει με αυτή του Ομπράντοβιτς. Δίνει μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες, είναι σκληρός προπονητής, με μεγάλο κίνητρο, παιδί του Παναθηναϊκού, αγαπά την ομάδα και θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να κατακτήσει ό,τι ψηλότερο μπορεί... έτσι κι εμείς θα βαδίσουμε πλάι του».
Στη συνέχεια δεν παρέλειψε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να τονίσει πως «δεν έχει τελειώσει η αυτοκρατορία του Παναθηναϊκού. Το ότι χάσαμε έναν τίτλο πέρυσι δεν σημαίνει πως χάθηκαν τα πάντα. Έχουμε τη δυνατότητα φέτος να βρεθούμε πάλι στην κορυφή, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Σίγουρα, οι αλλαγές τόσων παικτών και προπονητή και διοίκησης είναι κάτι που ξενίζει. Παρ΄ όλα αυτά, όμως, έτσι είναι η ζωή, έτσι είναι ο αθλητισμός. Είμαστε από τις λίγες ομάδες στην Ευρώπη που είχαμε σταθερό κορμό, τεχνικό τιμ και διοίκηση. Ήρθε και για μας, όμως, το πλήρωμα του χρόνου. Οπότε θα προσαρμοστούμε και θα είμαστε πανέτοιμοι».
-->


Leave a Comment