"Υπάρχει στεναχώρια για την ήττα,πάντα θέλουμε να νικάμε"
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Υπάρχει στεναχώρια για την ήττα στον τελικό. Πάντα θέλουμε να νικάμε. Για εμάς ήταν ένα πολύ δυνατό δεύτερο φιλικό. Ακόμα δεν είμαστε πλήρως έτοιμοι, αλλά τη δεδομένη στιγμή προσπαθούμε να συμπληρώσουμε τα κενά και να οργανωθούμε καλύτερα».
Μετά ρωτήθηκε για τον Ολυμπιακό: «Ο Παναθηναϊκός είναι μία σπουδαία ομάδα κι αποτελεί τιμή να 'μαι μέλος της. Είναι η δουλειά μου και πρέπει να την κάνω καλά. Είμαι εδώ για να αγωνίζομαι και να φτάσουμε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Σίγουρα υπάρχουν πολλές αλλαγές στη σύνθεση, αλλά ο Παναθηναϊκός είναι η κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Έχει πλούσια τροπαιοθήκη κι αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και φέτος: να κερδίσουμε τίτλους».
-->

Leave a Comment