Συνταρακτικές αλλαγές στο Δ.Σ της Τρίτης

Με αγωνία περιμένουμε το Δ.Σ της Τρίτης καθώς αναμένεται να γίνουν αρκετές αλλαγές που θα προκαλέσουν έκπληξη.

Ο Αντώνης Αντωνιάδης θα γίνει αντιπρόεδρος της ομάδας και εκπρόσωπος στην ΕΠΟ και τη Σούπερ Λίγκα.Επίσης,ο Χρήστος Παναγόπουλος ο οποίος είναι συνεργάτης του Αλαφούζου θα αναλάβει τη θέση του δεύτερου αντιπροέδρου.Τώρα,στη θέση του προέδρου όλα παίζονται καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να παραμείνει τελικά ο Γόντικας.Από τη πλευρά του ο Αλαφούζος δεν επιθυμεί να γίνει πρόεδρος.Τέλος,αρκετά μέλη της Παναθηναϊκής Συμμαχίας θα πα΄ρουν θέση στο Δ.Σ

-->

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.