Ο Παναθηναϊκός ήταν η μόνη ομάδα που ψήφισε αρνητικά στη άνοδο του Ολυμπιακού Β. και της Καβάλας στη Football League και έτσι με 15 θετικές και 1 αρνητική οι ομάδες θα ανέβουν.
Από την πλευρά του Παναθηναϊκού λένε....«Θα προσφύγουμε σε όλα τα αρμόδια όργανα, καθώς έχουμε έννομο συμφέρον. Είναι τιμή μας που είμαστε η μοναδική ομάδα που δεν συμφώνησε στη συζήτηση που έγινε και πηγαίνουμε κόντρα στη Παράγκα.
Θέλουν να επαναφέρουν στη Σούπερ Λίγκα τον Βόλο και την Καβάλα, που είναι ομάδες, οι οποίες βρίσκονται στη καρδιά του σκανδάλου των στημένων παιχνιδιών.
Ήθελαν να υπάρχει ομόφωνη απόφαση αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσουμε στο σκάνδαλο αυτό και θα τους κυνηγήσουμε μέχρι τέλους».
-->
Leave a Comment