Του άλλαξαν τα φώτα !!!

Σπουδαία νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό με 3-0 πέτυχε η ομάδα Κ-17 του Παναθηναϊκού στη πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Συγκεκριμένα,ο Παναθηναϊκός μπήκε χαλαρά στο παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο,όμως στο δεύτερο έκαναν πάρτι.Στο 54' έγινε το 1-0 για τον Παναθηναϊκό. Υστερα από σέντρα του Γ. Αγγελόπουλου, ο Νιούμαν με προβολή έκανε το 1-0 και άνοιξε το δρόμο για τη νίκη.Στο 56', ο Βασίλης Αγγελόπουλος έκανε τη σέντρα και ο Αρναούτογλου από κοντά έκανε το 2-0.Τέλος το 3-0 διαμόρφωσε στο 77' ο Σερβιλάκης.

-->

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.