"Μάθαμε μερικά πράγματα...τώρα δουλειά"

Ο Άρμστρονγκ μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στη Μπαρτσελόνα έγραψε στο twitter ότι αυτή η ήττα θα κάνει καλό στον Παναθηναϊκό για τη συνέχεια.

Αναλυτικά τι έγραψε στο twitter:

"Το παιχνίδι ήταν δυνατό. Χάσαμε, αλλά μάθαμε μερικά πράγματα. Τώρα δουλειά για να γίνουμε καλύτεροι σαν ομάδα"

-->

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.