Ο Άρμστρονγκ μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στη Μπαρτσελόνα έγραψε στο twitter ότι αυτή η ήττα θα κάνει καλό στον Παναθηναϊκό για τη συνέχεια. Αναλυτικά τι έγραψε στο twitter: "Το παιχνίδι ήταν δυνατό. Χάσαμε, αλλά μάθαμε μερικά πράγματα. Τώρα δουλειά για να γίνουμε καλύτεροι σαν ομάδα"
Leave a Comment