"Στόχος μας μόνο η νίκη"
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για το πώς περιμένει το παιχνίδι με τον Πανθρακικό: «Σίγουρα θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, ο Πανθρακικός ανέβηκε φέτος, δεν ξεκίνησε πολύ καλά στα δύο παιχνίδια και τώρα σε ένα θα θέλει να κάνει ένα καλό αποτέλεσμα σίγουρα, αλλά και εμείς από την μεριά μας πάμε μόνο για τη νίκη».
Για τη νοοτροπία του Πανθρακικού απέναντι στον Παναθηναϊκό: «Σίγουρα αν δεν έχεις πάρει κάποιους βαθμούς σ' αυτά τα δύο παιχνίδια κοιτάς με διαφορετική νοοτροπία το επόμενο παιχνίδι και σίγουρα θες να πάρεις ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Το ότι παίζει με τον Παναθηναϊκό πιστεύω πως σίγουρα δίνει ένα παραπάνω κίνητρο στους παίκτες του Πανθρακικού».
-->

Leave a Comment