Πετάξτε τις φανέλες σας και φύγετε
- Αν δεν μπορείτε να κερδίσετε τον Μουνίφο και τον Στάθη,
καλύτερα πετάξτε τις φανέλες σας και φύγετε
- Αν θέλετε να ξέρετε παίζετε στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας,
και όχι στην Αγκαρακουτσού
- Αν θέλετε να ξέρετε το πρωτάθλημα είναι ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ, όχι
μόνο στόχος και θα πρέπει να δίνετε κάθε φορά το 100 %
- Αν με 14 τελικές(!) και με τόση μεγάλη κατοχή δεν μπορείτε
να βάλετε ένα γκολ , δεν είστε άξιοι να παίζετε στον Παναθηναϊκό !
- Αν χάνετε το πρωτάθλημα από την 3η αγωνιστική,
απογοητεύσατε τους χιλιάδες κόσμο που σας στήριξαν και σας πίστεψαν
- Αν Τοτσέ σε 7 παιχνίδια, δεν μπορείς να βάλεις 1 γκολ,
πήγαινε παίξε καλύτερο στο playstation
- Αν Χριστοδουλόπουλε, το έχεις δει βεντέτα πήγαινε και
παίξε μπάλα στην γειτονία σου, ο Παναθηναϊκός δεν είναι γειτονιά
- Αν συνεχίσετε έτσι, μην κατεβείτε ούτε στο Europa League, θα χάσουμε ακόμα και
από τους ψαράδες !
- Αν Ζεζουάλδο ήξερες ότι κανείς από τους Τοτσέ και
Φορναρόλι δεν σκοράρει ας μην τους έπαιρνες…
- Αν θέλετε να σας κοροϊδεύουν, οι ''απέναντι'' καλά να τα πάθετε ! Δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί η παράγκα μόνο διοικητικά, αλλά μέσα στο γήπεδο
Υ.Γ. Δεν μπορώ να γράφω κάτι άλλο, τα πράγματα είναι
τραγικά, ας κοιτάξουν να συμμορφωθούν και να συνειδητοποιήσουν που παίζουν. Η
ομάδα έτσι δεν πάει πουθενά, πάρτε το χαμπάρι, και
σταματήστε να ψάχνετε άλλοθι
με την διαιτησία !
Υ.Γ.2 Πλην τους Βύντρα,Πίντο,Καρνέζη,Σισσοκό,Κουίνσι ,
Βιτόλο και Φορναρόλι, οι υπόλοιποι είστε απαράδεκτοι !
Υ.Γ.3 Θαύματα συμβαίνουν, ακόμα Σεπτέμβρης είναι, αλλά με
αυτή την εικόνα δεν γίνεται τίποτα…
Πανθρακικός-Παναθηναϊκός 1-0

Leave a Comment