Πετάξτε τις φανέλες σας και φύγετε


- Αν δεν μπορείτε να κερδίσετε τον Μουνίφο και τον Στάθη, καλύτερα πετάξτε τις φανέλες σας και φύγετε

- Αν θέλετε να ξέρετε παίζετε στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας, και όχι στην Αγκαρακουτσού

- Αν θέλετε να ξέρετε το πρωτάθλημα είναι ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ, όχι μόνο στόχος και θα πρέπει να δίνετε κάθε φορά το 100 %

- Αν με 14 τελικές(!) και με τόση μεγάλη κατοχή δεν μπορείτε να βάλετε ένα γκολ , δεν είστε άξιοι να παίζετε στον Παναθηναϊκό !

- Αν χάνετε το πρωτάθλημα από την 3η αγωνιστική, απογοητεύσατε τους χιλιάδες κόσμο που σας στήριξαν και σας πίστεψαν

- Αν Τοτσέ σε 7 παιχνίδια, δεν μπορείς να βάλεις 1 γκολ, πήγαινε παίξε καλύτερο στο playstation

- Αν Χριστοδουλόπουλε, το έχεις δει βεντέτα πήγαινε και παίξε μπάλα στην γειτονία σου, ο Παναθηναϊκός δεν είναι γειτονιά

- Αν συνεχίσετε έτσι, μην κατεβείτε ούτε στο Europa League, θα χάσουμε ακόμα και από τους ψαράδες !

- Αν Ζεζουάλδο ήξερες ότι κανείς από τους Τοτσέ και Φορναρόλι δεν σκοράρει ας μην τους έπαιρνες…

- Αν θέλετε να σας κοροϊδεύουν, οι ''απέναντι'' καλά να τα πάθετε ! Δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί η παράγκα μόνο διοικητικά, αλλά μέσα στο γήπεδο 


Υ.Γ. Δεν μπορώ να γράφω κάτι άλλο, τα πράγματα είναι τραγικά, ας κοιτάξουν να συμμορφωθούν και να συνειδητοποιήσουν που παίζουν. Η ομάδα έτσι δεν πάει πουθενά, πάρτε το χαμπάρι, και 
σταματήστε να ψάχνετε άλλοθι με την διαιτησία !

Υ.Γ.2 Πλην τους Βύντρα,Πίντο,Καρνέζη,Σισσοκό,Κουίνσι , Βιτόλο και Φορναρόλι, οι υπόλοιποι είστε απαράδεκτοι !
Υ.Γ.3 Θαύματα συμβαίνουν, ακόμα Σεπτέμβρης είναι, αλλά με αυτή την εικόνα δεν γίνεται τίποτα…    

Πανθρακικός-Παναθηναϊκός 1-0

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.