Έξαλλος με τους παίκτες ο Φερέιρα

Αρκετά νευριασμένος με τους παίκτες στο ημίχρονο αλλά και στο τέλος του αγώνα ήταν ο Φερέιρα για το αγωνιστικό τους πρόσωπο.

Αναλυτικά τι τους είπε:

"Δεν είναι δυνατόν να χάνουμε τέτοιες ευκαιρίες. Μου φαίνεται ότι ορισμένοι δεν ξέρετε και δεν καταλαβαίνετε σε ποιά ομάδα παίζετεκαι ποιός είναι ο Παναθηναϊκός. Αν δεν αξιοποιήσουμε τέτοιες φάσεις μόνοι με τον τερματοφύλακα, υπάρχει κίνδυνος να το πληρώσουμε. Προσέξτε και μπείτε πιο σοβαρά στο δεύτερο ημίχρονο", ήταν τα λόγια του στο ημίχρονο, ενώ μετά τη λήξη του αγώνα τους είπε:

"Ντροπή για όλους μας. Για μένα, για σας και όλη την ομάδα. Είναι δυνατόν ένα παιχνίδι που έπρεπε να το είχαμε κερδίσει και με σκορ από το πρώτο ημίχρονο, να φεύγουμε ηττημένοι. Πως παίξατε έτσι. Δεν μπορεί να μην αξιοποιούμε έστω μια φάση, ενώ βρεθήκαμε πολλές φορές απέναντι στον τερματοφύλακα. Δεν σέβεστε την ιστορία της ομάδας με τέτοιες εμφανίσεις και κινδυνεύουμε από την αρχή της χρονιάς να τα χάσουμε όλα".


-->

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.