"Σημαντικό που δεν δεχθήκαμε γκολ"
Ο Ντεμικέλις στάθηκε στο γεγονός ότι η ομάδα του δεν δέχθηκε εκτός έδρας γκολ πράγμα το οποίο αυξάνει τις πιθανότητες της ομάδας για πρόκριση στην επόμενη φάση χωρίς ωστόσο να έχει τελειώσει κάτι.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
"Ο προκριματικός δεν έχει τελειώσει ακόμα. Θεωρώ ότι το 1-0 θα ήταν ένα καλό αποτέλεσμα αφού ήταν σημαντικό να μην δεχθούμε γκολ, και το δεύτερο μας έδωσε μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Στο δεύτερο μέρος δεν κάναμε γκολ τις ευκαιρίες που είχαμε.
Το είχα πει και χθες ότι αυτή η διοργάνωση είναι διαφορετική. Ο κόσμος αξίζει την πρόκριση και πρέπει τώρα να δούμε αν μπορούμε ολοκληρώσουμε τη δουλειά"


Leave a Comment