"Όλα ή τίποτα ο επαναληπτικός"
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Το 2-0 είναι ένα πολύ δύσκολο αποτέλεσμα για να γυρίσει σε αυτό το επίπεδο. Στην Αθήνα θα τα δώσουμε όλα για να πετύχουμε δύο γκολ και να παρατείνουμε το παιχνίδι. Είναι όλα ή τίποτα» είπε αρχικά ο αμυντικός μέσος του Παναθηναϊκού μετά το τέλος του αγώνα στο «Ροσαλέδα».Παίξαμε φοβισμένα, με πολλούς νεαρούς παίκτες, κάτι το οποίο μετράει πολύ σε αυτό το επίπεδο. Αυτοί οι αγώνες κρίνονται σε μικρές λεπτομέρειες και οι δύο καθαρές ευκαιρίες που είχαμε μετράνε πολύ.Είχαμε κάποιες μεγάλες φάσεις στο δεύτερο μέρος που δεν έπρεπε να χάσουμε. Ισως καταφέρουμε να πετύχουμε κάποιο γκολ στον επαναληπτικό. Θα τα δώσουμε όλα αφού ο επαναληπτικός είναι όλα ή τίποτα.Πρέπει να προσπαθήσουμε να πετύχουμε δύο γκολ και να επεκτείνουμε τον αγώνα για λίγο περισσότερο»


Leave a Comment