"Χτύπησε" Χατζηκυριάκη ο Παναθηναϊκός


Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε ότι θα συμμετέχει στο επόμενο πρωτάθλημα της Α1 του πόλο και έχει στραφεί τώρα στις μεταγραφές.

Συγκεκριμένα,απέκτησε τον Μάριο Χατζηκυριάκη ο οποίος ήταν παίκτης του Ολυμπιακού για αρκετά χρόνια,είναι ένας από τους καλύτερους έλληνες πολίστες τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την ομάδα την επόμενη σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.