Χάνει το Λεβαδειακό,παλεύει για τη ρεβάνς
Ο Μπουμσόγνκ αποχώρησε τραυματίας στο 65' από το γήπεδο και όπως όλα δείχνουν το πρόβλημα μπορεί να είναι από διάσταση μέχρι τράβηγμα.
Ο έμπειρος Γάλλος στόπερ θα χάσει τον αγώνα με τον Λεβαδειακό για το πρωτάθλημα και θα κάνει αγώνα δρόμου για να προλάβει τον επαναληπτικό στο ΟΑΚΑ με τη Μάλαγα.Ωστόσο αύριο θα γίνει γνωστό τι ακριβώς έχει πάθει ο "Μπουμ" καθώς θα υποβληθεί σε μαγνητική.


Leave a Comment