"Θα την κερδίσουμε στην Αθήνα"


Παρά την ήττα στον πρώτο παιχνίδι με τη Μάλαγα ο Γιάννης Αλαφούζος εμφανίστηκε αισιόδοξος και δήλωσε ότι ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει τη Μάλαγα στην Αθήνα.

Αναλυτικά τι είπε:

«Ήταν το πρώτο δύσκολο ματς και είδατε όλοι πως η Μάλαγα δεν ήταν άτρωτη και θα την κερδίσουμε στην Αθήνα. Θα μπορούσαμε να πετύχουμε γκολ, αλλά θα μπορούσαμε να είχαμε δεχτεί κι άλλο. Το πιο σημαντικό είναι να το πιστέψουμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.