Στις 6:30 το πρωί έφτασε η αποστολή του Παναθηναϊκού στην Ελλάδα με μια ώρα καθυστέρηση.Οι παίκτες της ομάδας ήταν αρκετά κουρασμένοι μετά το χθεσινό παιχνίδι.Όσοι από αυτούς δεν κοιμήθηκαν στο αεροπλάνο μίλησαν για τον επόμενο αγώνα με το Λεβαδειακό και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πρέπει να στρέψουν πλέον την προσοχή του εκεί.
Αξιοσημείωτο είναι να πούμε ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ο Αλαφούζος συνομίλησε με τον Φερέιρα ο οποίος του ανέλυσε το παιχνίδι με τη Μάλαγα.Επίσης,έγινε αναφορά στο ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που αγωνίστηκε ο Παναθηναϊκός χθες κόντρα στη Μαλαγα.
Leave a Comment