Παρέθεσε δείπνο η Μάλαγα στον ΠΑΟ
Όπως συνηθίζεται να γίνεται πριν κάθε Ευρωπαϊκό αγώνα οι γηπεδούχοι παραθέτουν δείπνο στους φιλοξενούμενους.Κάτι τέτοιο έκανε και η Μάλαγα η οποία κάλεσε τους Στράτο Σωπήλη,Βασίλη Κωνσταντίνου και Βαγγέλη Πέτσο να δειπνήσουν με παράγοντες της ομάδας.Έτσι και έγινε και χθες το βράδυ οι δύο πλευρές δείπνησαν μαζί μια ημέρα πριν τον πρώτο αγώνα του Παναθηναϊκού με τη Μάλαγα.


Leave a Comment