Αδίκησε τον εαυτό του...


Σε μια πολύ μέτρια βραδιά οι πράσινοι γνώρισαν την ήττα με σκορ 2-0 από την σαφώς καλύτερη Μάλαγα στο "La Rosaleda" και τώρα η πρόκριση στους ομίλους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο.

Η Μάλαγα μπήκε με περισσότερη δύναμη στο παιχνίδι και με την ποιότητα των παικτών που διαθέτει δεν άργησε να ανοίξει το σκορ μετά από αδράνεια της άμυνας σε μια στημένη φάση και έτσι δέχθηκε ένα πολύ φθηνό γκολ από τον Ντεμικέλις.Ανάλογη ήταν και η συνέχεια του αγώνα στο πρώτο ημίχρον καθώς η Μάλαγα διπλασίασε τα τέρματά της και πήρε απόσταση ασφαλείας.Ο Παναθηναϊκός το μόνο που κατάφερε στο πρώτο μισό του αγώνα ήταν να απειλήσει με μια εκτέλεση φάουλ που λίγο έλειψε για να καταλήξει στα δίχτυα.

Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα του αγώνα άλλαξε.Η κατοχή της μπάλας πέρασε στα πόδια των ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού και οι παίκτες της Μάλαγα οπισθοχώρησαν.Σε αυτό το διάστημα ο Παναθηναϊκός είχε τρεις κλασικές ευκαιρίες να πετύχει τουλάχιστον ένα γκολ που θα τον έβαζε και πάλι γερά στο παιχνίδι της πρόκρισης,ωστόσο αυτό δεν έγινε και έτσι ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο στην Αθήνα για να τα καταφέρει.

Για τον Παναθηναϊκό ξεχώρισε ο Σισοκό ο οποίος για ένα ακόμα παιχνίδι έκανε ότι ήθελε τους αντιπάλους του,όμως πάλευε μόνος του.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.