Στη Μάλαγα τελικά ο Γκιστ


Στην Μάλαγα θα συνεχίσει τελικά την καριέρα του ο Γκιστ.Ο Αμερικανός τα βρήκε σε όλα με την Ισπανική ομάδα και υπέγραψε συμβόλαιο για 1+1 χρόνια.Έτσι χάθηκε και αυτός ο παίκτης για τον εξάστερο που τον είχε βάλει στο μάτι εδώ και καιρό και μπορούσε να λύσει τα χέρια στον Πεδουλάκη  τη νέα σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.