Φερέιρα : «Ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε»
Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα τόνισε στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι, πως αν στον Παναθηναϊκό είναι ενωμένοι σε όλα τα επίπεδα μπορούν να πετύχουν πολλά!
Ο Παναθηναϊκός πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στα πλέι οφ και είναι ένα βήμα από το να κατακτήσει την πρωτιά, που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λικ. Αυτό ελπίζει ο Ζεσουάλδο Φερέιρα να γίνει από απόψε, όπως είπε στη συνέντευξη Τύπου. Αρχικά, αναφέρθηκε στο παιχνίδια.
«Η ομάδα είχε σήμερα μεγάλη αυτοπεποίθηση και καταφέραμε να κερδίσουμε. Πετύχαμε μια ακόμα νίκη και όπως και με τον ΠΑΟΚ ήταν σημαντικό ότι καταφέραμε να πετύχουμε πάλι γκολ. Ο πρώτος αγώνας με τον Ατρόμητο δεν είχε πάει καλά για μας, αλλά σήμερα τα πράγματα εξελίχτηκαν διαφορετικά. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε κάποιους τραυματισμούς και επιπλέον χάσαμε τους Κατσουράνη και Βιτόλο εξαιτίας καρτών», ήταν τα λόγια του για να αναφερθεί στο ντέρμπι των «Δικεφάλων», που διεξάγεται αυτή την ώρα.
«Πιστεύω το αποτέλεσμα στο άλλο παιχνίδι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ να είναι ευνοϊκό για μας, αλλιώς θα καταφέρουμε να βγούμε πρώτοι στο τελευταίο ματς. Αν λήξει σήμερα ισόπαλος ο άλλος αγώνας, θα είμαστε πρώτοι, αλλιώς θα το πετύχουμε με την ΑΕΚ την τελευταία αγωνιστική». Τέλος, έκανε κάλεσμα στους φιλάθλους και τόνισε πως οι «πράσινοι» μπορούν να πετύχουν πολλά ενωμένοι.
«Την Κυριακή περιμένουμε τους φιλάθλους μας στο ματς με την ΑΕΚ, θέλω να πω ότι σ' αυτό το σημείο ότι ο Παναθηναϊκός είναι ισχυρός, όταν πλαισιώνεται από τον κόσμο του. Στο διάστημα που είμαι στην ομάδα έχω καταλάβει ότι αν είμαστε ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά και οι φίλοι του Παναθηναϊκού το ξέρουν αυτό. Ελπίζω την Κυριακή να έρθουν όλοι στο γήπεδο και να πουν έχε γεια μετά από μια δύσκολη σεζόν, που όλοι γνωρίζουν όσα έχουν συμβεί».


Leave a Comment