'' Αναπνέει ακόμα ''










* Νομίζω δεν υπάρχει πιο αντιπροσωπευτικός τίτλος για το άρθρο μου, και ο λόγος αυτονόητος. Ο Παναθηναϊκός λοιπόν εκμεταλλεύτηκε την γκέλα της ΑΕΚ, και με νίκη αναπνέει και πάλι. Βρίσκεται 1ος πλέον στην ειδική βαθμολογία, και η υπόθεση Champions League είναι στα χέρια του.

* Και δεν αναπνέει μόνο βαθμολογικά, αναπνέει και ποδοσφαιρικά και ελπίζω σε λίγο καιρό να αναπνέει και οικονομικά. Για το παιχνίδι λοιπόν, ο Παναθηναϊκός ήταν η 1η φορά στα play-offs που κατοχύρωσε την υπεροχή του με νίκη. Και αυτό γιατί στα προηγούμενα παιχνίδια, ενώ είχε κατοχή και κάποιες φάσεις δεν είχε γκολ, σήμερα ήταν ουσιαστικός και με τα γκολ των Κλέυτον και Τοτσέ έχει σφυγμό ακόμα.

* Ο σημερινός Παναθηναϊκός είχε  αρχή-μέση και τέλος, ο Καραγκούνης με τον Ζέκα πήγαν καλά στα χαφ, για 1η φορά η άμυνα έπνεε έστω και λίγη εμπιστοσύνη και πραγματικά εύχομαι να κρατηθεί τουλάχιστον ο Μπουμσόνγκ και να πλαισιωθεί από κάποιον καλό παίκτη. Αλλά για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, ο Παναθηναϊκός ήταν μέτριος, αλλά όχι κακός πράγμα που μας δίνει λίγη αισιοδοξία. Καλείται να κάνει το αυτονόητο, να κερδίσει και τα 3 ματς, να βγει C.L και να πάρει τα χρήματα ως σωσίβιο σωτηρίας στα οικονομικά.

* Τώρα θα αναφερθώ σε 3 ανθρώπους Φερέιρα-Τοτσέ-Βύντρα. Ας τους πάρουμε έναν- έναν. Θα αρχίσω με τους Φερέιρα. Έχουν ακουστεί πολλά αλλά εκείνος παραμένει βράχος. Οκ έχει κάνει κάποια λάθη καθ’όλη την διάρκεια της χρονιάς παρ’όλα αυτά και με το έμψυχο δυναμικό που έχει τα καταφέρνει περίφημα. Όσο για τον Τοτσέ ΝΑΙ δεν μου αρέσει, ΝΑΙ είναι αργός, ΝΑΙ δεν είναι ο επιθετικός που θέλουμε όλοι μας, ΝΑΙ δεν είναι καλύτερος του Πετρόπουλου. Όμως έχει βάλει 13 γκολ σε 20 παιχνίδια, επιθετικός είναι την δουλειά του κάνει. Ναι ίσως τα περισσότερα είναι με κενό τέρμα, αλλά και ο Γκόμεζ με κενό τέρμα τα βάζει. Δεν συγκρίνω τους παίκτες, απλώς σας λέω ότι κάνει την δουλειά του. Και τέλος ο Βύντρα, πόσα έχει ακούσει αυτό το παιδί ούτε εγώ ξέρω. Εντάξει δεν κάνει καλή σεζόν κακά τα ψέματα, αλλά προσπαθεί πολύ, θα πρέπει να δείξουμε μια κατανόηση.

* Και κλείνω με το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα. Στην αρχή της χρονιάς το μυστικό ήταν το κλίμα, η ΟΜΑΔΑ ήταν ομάδα με όλη την έννοια της λέξης, όλοι για έναν και ένας για όλους. Τώρα όμως έχει χαλάσει, και αυτό φάνηκε από τις δηλώσεις των Κουίνσι και Σιμάο για τον Κατσουράνη(για αυτό έμεινε εκτός σήμερα αν κάποιοι απορρίσατε). Και πιστέψτε με είναι ένα αγκάθι στην έπειτα πορεία της ομάδας. Τέλος λοιπόν δεν ξέρω ποίο είναι το κίνητρο για να συνεχίσουν. Είναι απλήρωτοι, μπήκαν στην διαδικασία των play-offs που είναι εντελώς άσκοπη απ’την στιγμή που υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά μεταξύ 2ου και 5ου , ψάχνουν να βρουν κίνητρα και εκείνοι. Ας σεβαστούνε την ιστορία του Παναθηναϊκού και τιμήσουν την φανέλα.

Επικοινωνία:  kmourt@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.