Αλαφούζος: "Πάνω απ' όλα ο Παναθηναϊκός"

Ο Γιάννης Αλαφούζος είχε συνάντηση με εκπροσώπους της "Θύρας 13" και τους μίλησε για το πλάνο του για τον Παναθηναϊκό, για τον Βαρδινογιάννη, για τον Βγενόπουλο και δήλωσε χαρούμενος για τη συζήτηση.Την ευκαιρία να αναλύσει το πλάνο του σε εκπροσώπους της "Θύρας 13" είχε ο Γιάννης Αλαφούζος.

Ο γνωστός επιχειρηματίας ανέλυσε το πλάνο που έχει για τον Παναθηναϊκό και συζήτησε με τους εκπροσώπους των οργανωμένων για τα θέματα που αφορούν το Τριφύλλι.

Σε ότι αφορά την ολοκλήρωση της μεταβίβασης των μετοχών είπε: «Η μεταβίβαση μπορεί να έχει ολοκληρωθεί ίσως και μέσα στο Σαββατοκύριακο. Έχει πει ο Βαρδινογιάννης ότι αναλαμβάνει τις δεσμεύσεις για την ΓΗΠΕΛ και το γήπεδο». Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Γιάννης Αλαφούζος τοποθετήθηκε και για την κόντρα του Γιάννη Βαρδινογιάννη με τον Ανδρέα Βγενόπουλο: «Πάνω απ’ όλα είναι ο Παναθηναϊκός και πρέπει να κοιτάμε μπροστά και όχι πίσω».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στα χρήματα που θα μπουν στην ΠΑΕ: «Ο Βγενόπουλος και ο Πολέμης έχουν πει ότι θα βάλουν το ποσοστό τους. Εγώ είμαι οπαδός του Παναθηναϊκού. Δεν θέλω να πάρω μετοχές. Χρήματα θα βάλω, όπως και άλλοι οπαδοί».

Για το μπάτζετ της επόμενης περιόδου τόνισε: «Δεν μπορούμε να πούμε στον Φερέιρα τι μπάτζετ θα έχουμε, γιατί δεν ξέρουμε. Πρώτα να σβήσουμε την φωτιά που έχει ανάψει και μετά θα κάνουμε το πλάνο».

Επιπρόσθετα, αναφέρθηκε και στο θέμα της επιστροφής στη Λεωφόρο, σημειώνοντας: «Κι εγώ το θέλω πολύ. Θα ήταν το ιδανικό αλλά τη νέα σεζόν δεν γίνεται να συμβεί. Θέλουμε να στηρίξει ο κόσμος την προσπάθεια και να πάρει διαρκείας και δεν χωράνε. Εκτός αυτού χρειάζεται ένα σημαντικό ποσό για την ανακατασκευή της Λεωφόρου».

Μάλιστα, ο Γιάννης Αλαφούζος έκανε δήλωση και στην εφημερίδα «Sportday», για την συνάντηση: «Χάρηκα που συζήτησα με γνήσιους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Έγινε κουβέντα σε πολύ καλό κλίμα και για διάφορα θέματα».

Πηγη:prasinanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.