Φερέιρα:«Δεν έχετε διάθεση,δεν είναι εικόνα αυτή»




«Πάλι δεν είμαστε αυτοί που πρέπει. Το παιχνίδι σήμερα κρίνει το μέλλον μας και εμείς χαρίζουμε μπάλες στον αντίπαλο και τον αφήνουμε να κάνει το παιχνίδι του. Δεν έχετε διάθεση, δεν είναι εικόνα αυτή. Μπείτε μέσα, βγάλτε το πάθος που πρέπει και πολεμήστε» είπε μεταξύ άλλων ο 65χρονος προπονητής.


Δίκιο έχει ο άνθρωπος τι άλλο να κάνει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.