Μπατίστ:«Να συνεχίσουμε με ψηλά το κεφάλι»


Δείτε τι δήλωσε στο gala της Euroleague:

«Δεν είναι τόσο κακή η χρονιά, χάσαμε από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στον ημιτελικό, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε με ψηλά το κεφάλι. Υπάρχει απογοήτευση, παλέψαμε πολύ όλη τη χρονιά, θέλαμε να είμαστε στον τελικό για να υπερασπιστούμε τον τίτλο που κατακτήσαμε πέρυσι στο Final 4 της Βαρκελώνης, αλλά δεν τα καταφέραμε.
Πλέον, συγκεντρωνόμαστε στη συνέχεια και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Θέλουμε να φύγουμε από εδώ με μια καλή τελευταία γεύση, οπότε πρέπει να παίξουμε καλά και να κατακτήσουμε την 3η θέση», δήλωσε ο «μπουλντόζας»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.