«Θα πάω Λονδίνο για να πάρω το 7o»!!!
Σε πηγαδάκι που είχε μετά την έναρξη του μικρού τελικού με την Μπαρτσελόνα, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είχε μια κουβεντούλα με οπαδούς της ομάδας και δημοσιογράφους, στους οποίους τόνισε πως: «Με αυτά που έγιναν στον αγώνα με την ΤΣΣΚΑ είμαι τσαντισμένος, θα μείνω στην ομάδα, δεν πάω πουθενά και του χρόνου θα πάω να τους πάρω το έβδομο στο Λονδίνο»!!!
Πληροφορίες αναφέρουν πως η διοίκηση θα γνωστοποιήσει στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς την απόφασή της να παραμείνει στο τιμόνι για έναν τουλάχιστον χρόνο, κάνοντας επίσης γνωστό το νέο μοντέλο διοίκησης και το μπάτζετ για τη νέα περίοδο.
Είναι δεδομένο ότι το μπάτζετ θα είναι πολύ μικρότερο και μένει να μάθουμε την αντίδραση του Σέρβου τεχνικού στο αν είναι σε θέση να να φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα με πολύ χαμηλά οικονομικά συμβόλαια παικτών.
Σύντομα τα αδέλφια Γιαννακόπουλοι θα συναντηθούν με τον Ομπράντοβιτς κι αν συμφωνήσουν υπό αυτές τις προϋποθέσεις, τότε θα ξεκινήσουν από τώρα τον σχεδιασμό για τη νέα περίοδο, με δεδομένο ότι το καλοκαίρι λήγουν όλα τα συμβόλαια των παικτών!
Είδωμεν...
Πηγή:trifilistas.gr

Leave a Comment