Ρήγας: "Έπρεπε να τιμωρηθεί ο Ομπράντοβιτς"
Προκλητική στάση κράτησε ο υπεύθυνος διαιτησίας της Euroleague, Κώστας Ρήγας, ο οποίος υποστήριζε ότι η διαιτησία του Παναθηναϊκός-ΤΣΣΚΑ ήταν εξαιρετική και πως έπρεπε να τιμωρηθεί ο Ομπράντοβιτς.
Σύμφωνα με την εφημερίδα η "Πράσινη", ο υπεύθυνος διαιτησίας της Euroleague, σε πηγαδάκι που σχηματίστηκε το Σάββατο στο γκαλά με τις τιμητικές διακρίσεις, υποστήριζε ότι η συνολική απόδοση των διαιτητών ήταν εξαιρετική! Για αυτό άλλωστε εμπιστεύτηκε τον Ισπανό Μαρτίν με μία θέση στην τριάδα του τελικού...
Παράλληλα, τόνιζε ότι το μοναδικό λάθος τους ήταν πως δεν τιμώρησαν με τεχνική ποινή τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος διαμαρτυρόταν - σύμφωνα με τα λεγόμενα του - συνεχώς και σε έντονο ύφος! Πρόσθετε μάλιστα πως θα τους ελέγξει πειθαρχικά για αυτό.
Παιδιά ο τύπος πρέπει να είδε άλλο παιχνίδι ή αν το είδε είναι επιεικώς απαράδεκτη η συμπεριφορά του.Να φανταστείτε ακόμα και οι γαύροι το παραδέχονται άρα ο κ.Ρήγας να σκέφτεται πριν κάνει τέτοιες δηλώσεις!!!!

Leave a Comment