Ναι ρε Σωτήρη !






* Περίμενα να τελειώσει και το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ για να δούμε πως έχουν τα πράγματα την τελευταία αγωνιστική των play-offs. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά στα 5 χρόνια που διεξάγονται τα play-offs στα 4 που έχουμε συμμετάσχει και εμείς, η 1η θέση κρίνεται πάντα τελευταία αγωνιστική μεταξύ εμάς και της ΑΕΚ( βλέπε το περσινό 0-2, πριν 3 χρόνια πάλι το 0-2 με τα γκολ των Ρουκάβινα και Καραγκούνη).

* Για να περάσουμε στα του παιχνιδιού τώρα. Ο Παναθηναϊκός για 1η φορά στα φετινά play-offs ήταν πολύ καλός, όχι μέτριος προς το καλός, ήταν ΚΑΛΟΣ. Οι γραμμές ήταν κοντά, από το 30΄ και μετά ανεβάσαμε γρήγορα στροφές και τον ρυθμό του παιχνιδιού , δημιουργήθηκαν πολλές φάσεις με αποκορύφωμα το τετ-α-τετ του Νίνη θυμίσαμε λίγο την ομάδα του Νοεμβρίου. Τα παιδιά για μια ακόμα φορά έδειξαν ότι δεν καταλαβαίνουν από εξωαγαωνιστικά και επέδειξαν τρομερό ΠΑΘΟΣ μέσα στο γήπεδο. Τα κέρδη πολλά : Δεν δεχτήκαμε γκολ για 2η συνεχόμενη αγωνιστική, ήταν η καλύτερη μας εμφάνιση, περάσαμε από την πιο δύσκολη έδρα του πρωταθλήματος(μαζί με Τούμπα, Καραϊσκάκη) .

* Πλέον η υπόθεση 1η θέση είναι στο χέρι μας, μετά την νίκη της ΑΕΚ, προηγούμαστε για 1 βαθμό. Ο ΠΑΟΚ βγήκε εκτός διεκδίκησης, και με ισοπαλία ή νίκη την τελευταία αγωνιστική βγαίνουμε 1η, αλλά κερδίζουμε και κάτι παραπάνω. Χρήματα, είσοδος στο group των ισχυρών, και χρόνο για το σχέδιο Αλαφούζου. Αλλά ας μην μιλάμε με υποθέσεις, ο Παναθηναϊκός καλείται να κάνει το αυτονόητο, και να κερδίσει την ΑΕΚ την τελευταία αγωνιστική. Η σημερινή εμφάνιση νομίζω μας άφησε όλους αισιόδοξους !

* Και θα περάσουμε τώρα στον μεγάλο πρωταγωνιστή του σημερινού παιχνιδιού τον ‘’μασκοφόρο’’ Σωτήρη Νίνη. Τέτοια εμφάνιση είχε να κάνει από το Σεπτέμβριο με το Ισραήλ, ή μάλλον τέτοια εμφάνιση με την φανέλα της ομάδας μας ίσως είμαι και λίγο αυστηρός είχε να κάνει από το ματς με την Ρόμα στο Ολίμπικο. Το είπε και ο ίδιος ΣΑΣ το χρωστούσα. Στην προτελευταία εμφάνιση του με το τριφύλλι στο στήθος ήταν άψογος, κυνηγούσε κάθε μπαλιά, έβγαζε πάθος(βλέπε το ξέσπασμα του στο γκολ)  και πέτυχε ένα γκολ-ποίημα που ίσως κριθεί καθοριστικό, περνώντας μας ουσιαστικά από μια έδρα-φωτιά. Κρίμα που θα φύγει, μπορούσε να προσφέρει πολλά ακόμα, εγώ το μόνο που μπορώ να το πω είναι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

* Και για να κλείσω, μην ξεχνάμε ότι αύριο έχουμε και τον 1ο τελικό με τον πελάτη. Κοιτάξτε ότι και να γίνει, είμαστε και θα παραμείνουμε η καλύτερη ομάδα σε Ελλάδα και Ευρώπη. Είναι μια σειρά που κρίνεται σε 3 νίκες, και να χάσουμε αύριο έχουμε σίγουρα άλλα 2 ματς μπροστά μας. Στο κάτω –κάτω έχουμε βρεθεί πολλές φορές κάτω από τέτοιες συνθήκες. Ο Ζοτς ξέρει….

Υ.Γ. Να περιμένετε  σίγουρα ένα άρθρο για αυτόν τον μεγάλη παίκτη, τον Νίκο Λυμπερόπουλου, νομίζω του το χρωστάμε, ας τον αποχαιρετήσω και εγώ στην ‘’πένα’’ αν δεν καταφέρω να βρεθώ στο τελευταίο του αντίο στο ματς μας με την ΑΕΚ. Πως τα έφερε η ζωή ε, να λέει αντίο μπροστά στον κόσμο του Παναθηναϊκού και ενάντια στην ομάδα που τον ανέδειξε.   

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.