Σε ευχαριστούμε για όλα Ζοτς !
* Προσπαθώ κάτι να βρω για να γράψω αλλά δεν βρίσκω, λέω
στον εαυτό μου ότι είναι κακό όνειρο, θέλω να νομίζω πως είναι ψέματα, αλλά και
πάλι δεν μπορώ να διανοηθώ ότι πλέον ο Παναθηναϊκός δεν θα έχει στο τιμόνι τον
Ζοτς. Γράφω κάτω υπό δύσκολες συνθήκες με μάτια βουρκωμένα, χέρια να τρέμουν
και ένα κεφάλι καζάνι !
* Μετά την υποδοχή στο Κάραβελ, πίστεψα ότι ο Ζοτς θα έμενε,
το έβλεπα στα μάτια του, είχε συγκινηθεί, είδε από άλλη οπτική γωνία τα
πράγματα. Δεν ξέρω τι στράβωσε όμως, ο Δ.Γιαννακόπουλος έκανε τα πάντα, όπως και
ο κόσμος για να μείνει ο Ομπράντοβιτς αλλά δεν τα κατάφεραν. Δεν πρέπει να
ρίξουμε το φταίξιμο σε καμία από τις 2 πλευρές. Ήθελαν αλλά δεν μπορούσαν.
* Από την μια η πλευρά των Γιαννακόπουλων έδινε 12 εκατ. Μπάτζετ
και το 25 % των μετοχών, αλλά δεν μπορούσε να αυξήσει την προσφορά άλλο, και
από την άλλη ο Ζοτς ζητούσε 16 εκατ. Χωρίς να κάνει παραχωρήσεις. Έτσι ήρθε το
διαζύγιο, αλλά πιστεύω ότι ο Ομπράντοβιτς στάθηκε στο γεγονός του σεβασμού
δηλαδή ότι οι Γιαννακόπουλοι μετά από τόσα χρόνια τον κάλεσαν τόσο αργά για να
δουν τι θα γίνει, πέταγαν σπόντες, γενικώς όλη αυτή η κατάσταση φαίνεται ότι
ενόχλησε τον Ζοτς. Αλλά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες.
* Ένας άνθρωπος ερχόμενος το 99’ κλείνει τον κύκλο του 13
χρόνια μετά. Με απολογισμό 5 Ευρωπαϊκά, 10 πρωταθλήματα, 8 Κύπελλα και άλλους τόσους
κύκλους. Ο πιο πετυχημένος άνθρωπος που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα, και ο
καλύτερος προπονητής στην Ευρώπη. Αλλά μαζί τη δική του φυγή κλείνει και άλλος ένας
κύκλος αυτός του Παναθηναϊκού της καλύτερης ομάδας σε Ελλάδα και Ευρώπη τα
τελευταία 15 χρόνια. Πλέον θα αρχίσουν όλα από το 0, χωρίς τον αρχιτέκτονα όμως.
* Δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον, για μένα υπάρχουν
προπονητές αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να φτάσουν τον Ζοτς. Είναι ο
Κατσικάρης,ο Μεσίνα, θα βρεθεί λύση αλλά σίγουρα δεν θα γίνει
κανένας όπως ο Ζοτς τόσο αγαπητός. Ούτε με τους παίκτες δεν ξέρουμε, όλα
αβέβαια, όλα στον αέρα. ( Για το κομμάτι μετά Ομπράντοβιτς εποχή θα αναφερθούμε
άλλη στιγμή).
* Όπως είπε λοιπόν και ένας φίλος σήμερα ήταν η πιο μαύρη
μέρα στην ιστορία του Παναθηναϊκού και
ολοκληρώθηκε η χειρότερη σεζόν.
* Αλλά αν δεν μπορεί ο Ζοτς με 12 εκατ. Να χτίσει μια νέα
αυτοκρατορία, ποιος θα μπορέσει ;


Leave a Comment