Μπατίστ: "Είμαι στενοχωρημένος που έφυγε ο Ζοτς,αλλά θέλω να μείνω..."

Είμαι στενοχωρημένος που έφυγε ο Ομπράντοβιτς, αλλά πρόκειται για μια επαγγελματική απόφαση του συλλόγου και του προπονητή και όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει να μην ανακατεύομαι. Θέλω να μείνω στον Παναθηναϊκό, αλλά ταυτόχρονα είμαι και σίγουρος πως όλα στο εξής θα είναι διαφορετικά. Και αυτό γιατί ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς δεν ήταν μόνο τεράστιος προπονητής, αλλά και φανταστικός άνθρωπος έξω από τις τέσσερις γραμμές», είπε ο Μπατίστ στο «Βήμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.