Φιλικό προς τιμή του Ζοτς!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός θέλει να τιμήσει τον προπονητή των τίτλων στο «αντίο» του και ήδη έχουν αρχίσει την διοργάνωση φιλικής αναμέτρησης για να τον αποχαιρετήσουν όπως του αξίζει.
Με αυτό τον τρόπο η ΚΑΕ θέλει να δώσει την ευκαιρία σε χιλιάδες φίλους της ομάδας να τον δει για τελευταία φορά από κοντά και να τον αποχαιρετήσει. Το ματς αναμένεται να λάβει χώρα στο ΟΑΚΑ, στις αρχές της χρονιάς.
Επίσης τις επόμενες ημέρες η ΚΑΕ θα παραθέσει δείπνο στον Ομπράντοβιτς, όπου διοίκηση και τεχνικό επιτελείο θα λύσουν την συνεργασία τους όπως πρέπει.

Leave a Comment