Αδίκησε τον εαυτό της…
Το πρώτο ημίχρονο ήταν και πάλι τραγικό για την Εθνική μας η οποία από πολύ νωρίς (μόλις στο 6') βρέθηκε πίσω στο σκορ με δύο μάλιστα τέρματα. Παράλληλα υπήρξε μια ακόμη απώλεια (τραυματίστηκε ο Χαλκιάς)
Από την άλλη οι Τσέχοι έπαιξαν όπως ξέρουν με γρήγορες κάθετες μπαλιές και αντεπιθέσεις και εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη της άμυνας ώστε να πάρουν το προβάδισμα.
Το τέρμα του Γκέκα στο 53’, που διαμόρφωσε το τελικό 2-1 σε βάρος της «γαλανόλευκης», ένα νωρίτερα του Φωτάκη –που κακώς δεν μέτρησε- και η γενικότερη εικόνα της ομάδας στη συνέχεια, φανέρωσε ξεκάθαρα πως οι διεθνείς αδίκησαν τους εαυτούς τους, περιορίζοντας παράλληλα στο ελάχιστο και της ελπίδες πρόκρισης.
Οι Τσέχοι από την πλευρά τους δεν έκαναν κάτι αξιοσημείωτο στο δεύτερο μέρος και χάρη στα δύο τέρματα πήραν την πρώτη τους νίκη.

Leave a Comment