Ποιοι μένουν και ποιοι φεύγουν....

Ο δικηγόρος του Φερέιρα έχρεται στην Ελλάδα για να υπογράψει συμβόλαιο 1+1 χρόνο και ήδη ο πορτογάλος σχεδιάζει το πλάνο της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα γίνει πρόταση στους Σπυρόπουλο και Σαριέγκι για την ανανέωση του συμβολαίου τους με ετήσιες απολαβές που δεν θα ξεπερνούν τις 200 χιλιάδες ευρώ, κάτι που εισηγήθηκε ο Φερέιρα. Ο Πορτογάλος τεχνικός θα προσπαθήσει να ανανεώσει τον δανεισμό του Κουίνσι που εκτιμάει ιδιαίτερα σαν ποδοσφαιριστή για έναν ακόμα χρόνο, θα προταθεί στον Γιώργο Καραγκούνη μονοετές συμβόλαιο για λόγους συναισθηματικούς και ηθικούς αλλά με λιγότερες απολαβές. Ο Σεντρίκ Κάντε πιθανότατα θα αποχωρήσει αφού ο ΠΑΟ δεν του έχει κάνει πρόταση ανανέωσης και το ίδιο θα συμβεί και με τον Πλεσί που πάει προς πώληση όμως δεν έχει βρεθεί ακόμα ομάδα.

Ο μεταγραφικός σχεδιασμός θα κριθεί από τα βαριά συμβόλαια. Θα ζητηθεί από τον Κώστα Κατσουράνη η λύση του συμβολαίου επειδή υπάρχει και μπόνους συμμετοχών που εκτοξεύουν τις ετήσιες απολαβές του για τη νέα σεζόν στα 1,5 εκ. ευρώ. Παράλληλα θα προταθεί μείωση αποδοχών εώς και 50% σε Μπουμσόνγκ και Βύντρα. Περιπτώσεις παικτών σε στυλ Ζεκά θα αναλάβει ο ίδιος ο Φερέιρα ενώ κάποιες περιπτώσεις ελεύθερων παικτών από τον Ελληνικό χώρο όπως Σαλπιγγίδης και ο Λεονάρντο μόνο αδιάφορες δεν θα περάσουν.


Τέλος παιδιά των ακαδημιών(Λαγός,Τριανταφυλλόπουλος,Χουχούμης,Καπίνο,Φουρλάνος,Δώνης, Μαυρίας και Κουσίδης) θα πάρουν αρκετές ευκαιρίες.

Share

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.