Η βραδιά γενικά κύλησε ομαλά όμως υπήρχαν και στιγμές συγκίνησης. Όταν ακούστηκε το "Μη φύγεις" του Αντώνη Ρέμου που είναι ο αγαπημένος τραγουδιστής του Ζότς, η τούρτα που του είχε φέρει η παρέα του έγραφε πάνω "See you my friend" (θα σε ξαναδούμε φίλε μου). Ενώ οι υπάλληλοι του μαγαζιού είχαν μπλουζάκια που πάνω τους γραφόταν "Καλή τύχη Ζέλικο" και άναψε καπνογόνα δίνοντας μια αίσθηση ΟΑΚΑ στο Σέρβο προπονητή που ήταν εμφανώς συγκινημένος με όλα αυτά
Leave a Comment