Ούκιτς:"O Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα τα τελευταία 20 χρόνια"
Οι δηλώσεις του Oύκιτς στην εφημερίδα ''24 Sata'' :
«Ο Παναθηναϊκός είναι στο στάδιο της ανοικοδόμησης. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αποχώρησε μετά από χρόνια από την τεχνική ηγεσία και η ομάδα αρχίζει από το μηδέν. Στόχος μου ήταν να παίξω σε ένα σύλλογο που διεκδικεί το πρωτάθλημα και την πρόκριση στο Final 4, οπότε ο Παναθηναϊκός ήταν η καλύτερη επιλογή και υπέγραψα για δύο χρόνια»
Σε άλλο κροατικό μέσο, δήλωσε επίσης:
«Είχα πολλές προτάσεις, αλλά έπαιξε ρόλο πως ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα τα τελευταία 20 χρόνια και ότι με πήρε τηλέφωνο προσωπικά ο καλύτερος παίκτης, ο Δημήτρης Διαμαντίδης και μου εξήγησε την κατάσταση στον σύλλογο. Είναι σε μια κατάσταση χτισίματος νέας ομάδας, μετά την αποχώρηση μετά από πολλά χρόνια του Ομπράντοβιτς και οι προπονητές ξεκινούν από την αρχή. Ο στόχος μου ήταν να παίζω σε ομάδα που θα διεκδικεί το πρωτάθλημα και την Ευρωλίγκα και ο Παναθηναϊκός ήταν η καλύτερη επιλογή. Υπέγραψα για δύο χρόνια και πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε στο υψηλότερο επίπεδο»
Κάντε like για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για τον Παναθηναϊκό


Leave a Comment