Χάθηκε οριστικά ο Λασμέ


Ο Λασμέ δοκιμάζεται στο summer league και περιμένει με μεγάλη αγωνία να τον φωνάξουν οι Σέλτικς στο προπονητικό τους καμπ.Έτσι φαίνεται να έχει ξεχάσει το ενδεχόμενο σνεργασίας με τον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά τι δήλωσε και ο ίδιος ο παίκτης:

«Μίλησα με τον Ντοκ Ρίβερς (σ.σ. προπονητής Σέλτικς). Δεν ξέρω, νομίζω πως έχω πιθανότητες να με καλέσουν στο προπονητικό καμπ. Μαθαίνω τον τρόπο παιχνιδιού των Σέλτικς και πιστεύω πως αν συνεχίσω έτσι και κάνω το παιχνίδι μου, έχω καλές πιθανότητες.
Η ενέργεια που προσφέρω στην ομάδα, στην άμυνα και τα ριμπάουντ, είναι το βασικό μου στοιχείο. Αυτό θα μου δώσει θέση στην ομάδα, αν τελικά γίνει κάτι» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Κάντε like για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για τον Παναθηναϊκό

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.