Ο Διαμαντίδης "έφερε" τον Ούκιτς!


Ο Παναθηναϊκός για να καταφέρει να κάνει δικό του το Ούκιτς χρειάστηκε να έρθει σε τηλεφωνική συνομιλία ο Διαμαντίδης με τον ίδιο τον Κροάτη σύμφωνα με την εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ".

Ο Ούκιτς ήταν ελεύθερος και προσέλκυσε το ενδιαφέρον 4 ομάδων.Εκείνη του Παναθηναϊκού, της Μάλαγα, της Κάχα Λαμποράλ και της Ούνικς Καζάν. Τα περισσότερα χρήματα στον παίκτη τα πρόσφερε η ρωσική ομάδα (2.6 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια), η Ουνικάχα είχε το πλεονέκτημα του Ρέπεσα (προπονητής του Ούκιτς στην Ρόμα και στην Εθνική Κροατίας), ενώ η Κάχα σταδιακά αποσύρθηκε από την διεκδίκηση του 28χρονου γκαρντ.

Πως όμως ο Παναθηναϊκός έπεισε τελικά τον Ούκιτς; Όπως αναφέρει σήμερα (24/7) το ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» η προσφορά των «πρασίνων» ήταν στα 1.8 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια. Συνεπώς τα λεφτά των Ρώσων ήταν καλύτερα, ενώ η Μάλαγα έδινε λιγότερα αλλά είχε τον... Ρέπεσα που πίεζε τον παίκτη να πει το «ναι».

Ο Παναθηναϊκός είχε ως αβαντάζ την ιστορία που διαθέτει αλλά και το τηλέφωνο του Μητσάρα ο οποίος του είπε...«Έλα στον Παναθηναϊκό. Θα κάνουμε νέα ομάδα, θα έχει σημαντικό ρόλο και οι στόχοι μας θα είναι υψηλοί»

Έτσι ο Ούκιτς επέλεξε την ομάδα με βάση το επίπεδό της και όχι με τα λεφτά της.

Κάντε like για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για τον Παναθηναϊκό

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.