Ο Διαμαντίδης "έφερε" τον Ούκιτς!
Ο Παναθηναϊκός για να καταφέρει να κάνει δικό του το Ούκιτς χρειάστηκε να έρθει σε τηλεφωνική συνομιλία ο Διαμαντίδης με τον ίδιο τον Κροάτη σύμφωνα με την εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ".
Ο Ούκιτς ήταν ελεύθερος και προσέλκυσε το ενδιαφέρον 4 ομάδων.Εκείνη του Παναθηναϊκού, της Μάλαγα, της Κάχα Λαμποράλ και της Ούνικς Καζάν. Τα περισσότερα χρήματα στον παίκτη τα πρόσφερε η ρωσική ομάδα (2.6 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια), η Ουνικάχα είχε το πλεονέκτημα του Ρέπεσα (προπονητής του Ούκιτς στην Ρόμα και στην Εθνική Κροατίας), ενώ η Κάχα σταδιακά αποσύρθηκε από την διεκδίκηση του 28χρονου γκαρντ.
Πως όμως ο Παναθηναϊκός έπεισε τελικά τον Ούκιτς; Όπως αναφέρει σήμερα (24/7) το ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» η προσφορά των «πρασίνων» ήταν στα 1.8 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια. Συνεπώς τα λεφτά των Ρώσων ήταν καλύτερα, ενώ η Μάλαγα έδινε λιγότερα αλλά είχε τον... Ρέπεσα που πίεζε τον παίκτη να πει το «ναι».
Ο Παναθηναϊκός είχε ως αβαντάζ την ιστορία που διαθέτει αλλά και το τηλέφωνο του Μητσάρα ο οποίος του είπε...«Έλα στον Παναθηναϊκό. Θα κάνουμε νέα ομάδα, θα έχει σημαντικό ρόλο και οι στόχοι μας θα είναι υψηλοί»
Έτσι ο Ούκιτς επέλεξε την ομάδα με βάση το επίπεδό της και όχι με τα λεφτά της.
Κάντε like για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για τον Παναθηναϊκό


Leave a Comment