Επέστρεψαν οι διεθνείς...
Με έξι προσθήκες συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού.
Οι Βελάσκες και Πίντο νιώθουν καλά και πάλι μετά τους τραυματισμούς τους και επέστρεψαν σε κανονικό ρυθμό.
Το ίδιο συνέβη και με τον Κατσουράνη που έληξε η άδεια του αλλά και τους Καπίνο, Μαυρία, Φουρλάνο και Τριανταφυλλόπουλο που επέστρεψαν στις προπονήσεις με το «τριφύλλι» μετά την όμορφη ευρωπαϊκή τους περιπέτεια με την Εθνική Νέων.
Ατομικά, προπονήθηκε ο Σο και ο Κουσίδης. Στην προπόνηση της Δευτέρας στο Αθλητικό Κέντρο της Παιανίας, το πρόγραμμα για τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού περιλάμβανε: ζέσταμα, ασκήσεις κατοχής της μπάλας «5-2», δίτερμα και ασκήσεις ενδυνάμωσης.
Με τον Φερέιρα, να τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση, αφού μετά από 21 μέρες προετοιμασίας, βλέπει επιτέλους αρκετούς ποδοσφαιριστές μαζί του!
Κάντε like για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα για τον Παναθηναϊκό


Leave a Comment